dinsdag 12 april 2016

Omasex

Afgelopen weekend heb ik weer een hele leuke date gehad met een rijpe vrouw. Het was zo geweldig dat ik mijn ervaringen graag even met jullie deel. Omasex blijft gewoon leuk,

Enkele weken terug kwam ik in contact met Petra. Petra was letterlijk én figuurlijk een oude rot in het 'vak'. Met haar 71 lentes had ze zo veel mee gemaakt dat mijn mond af en toe openviel en ik vaak enorm geil werd van haar verhalen. Ze zat bijvoorbeeld al jaren bij een ouderensexclub. Via deze sexclub had ze al jaren op rij maandelijks één of meerdere afspraakjes.

Via de chat deelde ze enkele spannende dates met mij. Zo vertelde ze over die ene keer dat ze met een huisarts had afgesproken in zijn praktijk. De wachtkamer zat bomvol en niemand stond er natuurlijk van te kijken dat een oude dame zoals Petra een bezoekje aan de huisarts bracht. Petra en de huisarts hadden echter geen normaal consult gepland, maar waren duidelijk uit op sex! Petra hield van netkousen en had haar mooiste setje aangetrokken. Ze vertelde me dat ze in de wachtkamer al nat was enkel van de gedachte dat een man van rond de 40 in een witte doktersjas haar onder handen zou gaan nemen op de onderzoekstafel.

Na dit verhaal wist ik dat voor Petra niets te gek was. Toen we op een gegeven moment ook nog eens contact hadden via de cam wist ik genoeg, ik wil Petra ontmoeten!

Afgelopen weekend hebben we elkaar eindelijk ontmoet. Voor de eerste keer hadden we bij mij thuis afgesproken. Petra had laten doorschemeren dat ze van SOFT SM hield. Ik had door het hele huis her en der wat speeltjes verstopt. Samen met haar heb ik een heuse speurtocht gemaakt door het huis en hebben we alles uitgeprobeerd. Ze vond het fantastisch!

Petra was (en is) een hele heteoma die ik graag nog vaak ga ontmoeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten