dinsdag 22 maart 2016

Oma sex

Oma sex, tjah wat moet je daar wel niet bij denken? Twee oude mensen met prachtige lichamen (NOT!) die nog proberen het een en ander voor elkaar te krijgen om maar opgewonden te raken en elkaar een pleziertje te doen.

Waarschijnlijk kun je je er niks positiefs bij voorstellen, maar toch zijn er zeker wel licht puntjes! Inmiddels kun je wel zeggen dat ik 'ervaren' ben op het gebied van omasex. Graag zou ik dan ook mijn ervaringen met jullie delen.

Op het gebied van sex heb ik al behoorlijk wat meegemaakt, maar enkel met leeftijdsgenoten. Natuurlijk was dat ook lekker, maar op een gegeven moment was ik toe aan nieuwe dingen en nog meer spanning. Via via werd ik geattendeerd op omasex met oudere dames. In mijn eerste reactie verklaarde ik die kennis voor gek, maar hij vertelde er wel zo positief over dat ik thuis direct achter de laptop ben gekropen. Al gauw zag ik dat het aanbod van rijpe dames die geil zijn behoorlijk groot is. Ook las ik veel positieve dingen van ervaringsdeskundigen.

Na enkele chatsessies via het internet kwam het tot een erotische date (met Riet, 67). Riet had me via de chat al een groot deel van haar fantasieën verteld en hitste me behoorlijk op. Ze vond het geweldig om te horen hoeveel zin ik er op den duur in had.

Omdat ik het wel nog allemaal spannend vond spraken we de eerste keer (ja er volgden nog veel meer sexdates) af in een hotel. Hierdoor had mijn omgeving ook niets in de gaten en konden we ook eerst rustig een hapje eten. We dronken samen een wijntje om lekker in de stemming te komen. Tijdens het voorgerecht ging het gesprek nog niet heel vloeiend, maar toen mijn Riet haar toetje op had kon ze enkel nog geile opmerkingen maken.

Voor haar was het niet de eerste keer en dat was te merken ook. In de lift begon ze mij al te betasten. Toen Riet op de kamer haar kleren uit deed stond ik versteld. Haar lichaam zag er nog prima uit. Het was geen dikke vrouw, maar gewoon nog een behoorlijk straks sexy lichaam. Natuurlijk is het niet vergelijken met een leuke meid van 30, maar 67 zou niemand dr geven.

Ik zal niet te veel details vertellen verder, maar het is zeker dat ik nog vaker een sexafspraak ga hebben met Riet, maar ook vast en zeker met andere sexcontacten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten