woensdag 2 mei 2018

Oma sex ervaring is een ervaring die je nooit meer zal vergeten!


Oma sex ervaring is een unieke ervaring die je nooit van je leven meer zult vergeten! Veel mensen vinden het maar raar om seks te hebben met een oudere dame, maar ik niet. Ik vertel jullie dan ook heel graag over mijn ervaringen met deze geweldige dame!


Mijn eerste Oma sex ervaring


Oma sex ervaring is een verhaal over mijn eerste keer met een oudere dame! Normaal gesproken val ik eigenlijk alleen op meiden van mijn eigen leeftijd. Maar ik voelde dat het tijd werd om eens wat anders te gaan ondernemen. Daarom ben ik op diverse oma-seks websites gaan kijken en ben ik in contact gekomen met hele lieve en vooral hele geile oudere vrouwen. Wat mij meteen opviel was dat deze vrouwen gewoon heel erg veel zin hebben in seks en ook gewoon lekker recht-voor-de-raap zijn. Ze winden er dus geen doekjes omheen en zeggen gewoon wat ze met je willen doen en wat ze willen dat jij met hun doet. Ik vond dit een verademing en genoot van de aandacht die ik kreeg. Zo ben ik ook op deze website terecht gekomen en kwam ik in contact met de eerste oudere dame met wie ik seks heb gehad. 


Op bezoek bij Annie

Ik kwam in contact met Annie via deze website. We hebben op de chat veel contact met elkaar gehad en zodoende leerden we elkaar goed kennen. Het bleek zelfs dat Annie uit de buurt kwam! Al snel kwam ik erachter dat Annie eigenlijk altijd wel zin had in seks en dat ze in haar leven al heel wat spannende avonturen had gehad. Elke keer als ze mij daarover vertelde dan merkte ik gewoon dat ik er geil van werd. Uiteindelijke liepen deze gesprekken dan altijd uit op een hitsige cyber-seks sessie waarbij we ook regelmatig gebruik maakten van de webcam. Toen ik voor de eerste keer bij Annie thuis kwam heerste er een fijne ontspannen sfeer. We dronken eerst gezellig een kopje koffie en hadden een fijn gesprek. Na een tijdje werden we intiemer en ging het al snel over in spannende seks. Annie had aangegeven dat ze gek was op anaal en dit hoef je tegen mij geen twee keer te zeggen. Het was een super ervaring! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten